Verzendkosten & verzenden


Met ingang van 1 januari 2017 heeft Postnl de tarieven verhoogd.
Door slim in te kopen kunnen wij nog tot 1 maart de verzendkosten van 2016 hanteren.
Vanaf 1 maart zullen wij de tarieven aanpassen.

Wij verzenden dagelijks (maandag t/m vrijdag) per POSTnl..
Het kan voorkomen dat we door bijvoorbeeld een vrije dag of familieomstandigheden niet kunnen verzenden.
Deze dagen worden telkens bekend gemaakt via het tabblad "levertijden".
U vindt dit tabblad bovenaan en in de linkerkolom op deze website.


U kunt in het bestelproces aangeven hoe u uw bestelling verzonden wil hebben, waarbij u de keuze heeft uit de volgende mogelijkheden:

brievenbuspost (€ 2,10) : alleen zendingen tot 2 kilo en maximaal 3 cm dik die door de brievenbus passen
pakketpost (€ 6,50)
aangetekend (€ 7,95)
afhalen (gratis): u kunt een afspraak maken om uw bestelling bij ons op te halen

voor België gelden de volgende verzendkosten:
brievenbuspost: € 3,95
pakket: € 9,00

Wanneer uw bestelling naar een ander land verzonden moet worden ontvangt u van ons bericht over het juiste verzendtarief.

De meeste artikelen uit ons assortiment passen door de brievenbus, zij worden veilig verzonden in een "bubbeltjes envelop" of in een speciale "brievenbusdoos".

Een aantal artikelen (bijvoorbeeld kleine pluche knuffels) passen alleen dan door de brievenbus wanneer zij enigszins geplet worden, hoewel deze artikelen na het uitpakken weer vrij gemakkelijk hun oorspronkelijke vorm aannemen adviseren wij ze te laten verzenden als pakketpost. Dit wordt bij deze artikelen vermeld in de omschrijving.

Staat bij een artikel vermeld dat het alleen als pakket of aangetekend verzonden kan worden, dan is het artikel te groot of te zwaar om door de brievenbus te passen. Brievenbuspost is dan uitgesloten.

Wij zijn niet aansprakelijk voor verlies of beschadiging tijdens verzending via POSTnl.
Wanneer u kiest voor "aangetekend verzenden" bent u tegen dit risico verzekerd.

Kan ik een bestelling naar een ander adres laten versturen?
Is uw bestelling een cadeautje, dan kunnen wij uw bestelling namens u direct naar de gelukkige ontvanger verzenden.

Vul in de vakjes tijdens het bestelproces uw eigen gegevens in.
Wanneer u vervolgens aanvinkt dat uw bestelling naar een ander adres verzonden moet worden, verschijnt vanzelf een scherm waar u de extra adresgegevens kunt invullen.
Er wordt hier ook gevraagd om een e-mailadres van de ontvanger: u kunt hier eventueel uw eigen e-mailadres nogmaals invullen.

Per bestelling kan slechts naar 1 (één) adres verzonden worden.

Wanneer u direct een leuke ansichtkaart meebestelt zorgen wij er voor dat de kaart, handbeschreven, met het cadeautje meegestuurd wordt.

Wij geven uw gegevens niet door aan derden: dus ook bij een cadeautje dat naar een ander adres gestuurd moet worden, vermelden wij geen afzender! Tenzij u dit zelf aangeeft in de tekst voor de meebestelde ansichtkaart.

Is het mogelijk een bestelling naar het buitenland te laten verzenden?
Ja, dat is mogelijk.
Omdat wij vaak bestellingen vanuit België ontvangen hebben we dat land, met de bijbehorende verzendkosten, opgenomen in het bestelproces.
Wenst u uw betselling naar een ander land te sturen neemt u dan eerst contact met ons op via info@hiephiepjippie.nl, we laten u dan vooraf de juiste verzendkosten weten.